DRAAAD

Dat bericht over Cryptoons is een inleiding op dit bericht: DRAAAD.


Het woord DRAAAD ontstond n.a.v. de Business Model Sessie voor RE*WIRE.
Een jaar of wat geleden passeerde het al de revu, evenals CABLE.
en toen kwam Jelle Bartels nog eens met ONTWIKKELING.
IK BEN DE DRAAD KWIJT kraaide Kirsten van Dam!


Kortom allemaal woorden die iets kunnen vertellen over mijn passie voor en met draad. Als je wilt weten over wat voor soort draad het gaat kijk op: www.re-wire.nl

Enfin, het is natuurlijk het leukste om zelf van alles bij deze namen voor te stellen, maar ik ga het gras onder de voeten...


Het draad waarmee ik werk is eigenlijk kabel. Ik zie veel mogelijkheden in dit materiaal.Zo heeft dit woord best wat mogelijkheden in het engels: C-ABLE (spreek uit: see able).
De C staat dus voor zien en de ABLE voor mogelijkheden, maar in de C zit ook nog een beetje copyright gevoel. Verder heb ik er ook een keer dit van gemaakt:





Op dit moment heet het RE*WIRE. Best een mooi woord om te zien, 2xRE 1xWI (wij).
Verder mooi om te herhalen:


REWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIREWIRE


Let wel er staat 1xRE en dan steeds WIRE en toch staat er steeds REWIRE, jaja.



























En dan nog wat over
DRAAAD..
Er zit iets in van DAAD, daadkracht. En ook RAAD en DAAD. Verder de extrat A , van meer dan draad, A-label en @ van online...

Heerlijk dat spel met woorden, beelden en betekenis!